Екологія тримається на порядку денному вже другий рік поспіль, після вдалого виступу Грети Тунберг, яке перевернуло свідомість багатьох. Цього року сформувалися певні екологічні тренди, які сприяють зміні світу.
Нові смакові переваги
На жаль, люди викидають практично половину споживаної їжі. При цьому на харчову промисловість припадає понад 20% викидів парникових газів. Місця для пасовищ, де пасеться худоба, забруднені добривами, а бум на доставку їжі збільшує кількість виробленої пластикового посуду, в яку пакується їжа. З цієї причини модною стає дієта, заснована на рослинній їжі. Кількість її прихильників збільшується з кожним днем, отже, виробники все активніше випускають натуральні продукти. При цьому необов’язково приймати радикальні заходи – багато людей просто зменшують кількість споживаного м’яса або роблять певні паузи для утримання.
На цьому тлі падає і ринок виробництва тваринного молока, так як все більше людей переходить на рослинне. Виробники рослинного м’яса теж активно працює над тим, щоб зробити новий продукт доступнішим для споживачів. У зв’язку з цим все активніше ведуться дослідження з пошуку альтернатив для пластику. Незабаром ми побачимо все більше альтернатив у вигляді багаторазових Тар і переробляється пластика.
Мода сповільнилася
Щороку кількість виробленої одягу збільшується, що негативно відбивається на кліматі. Однак в останні роки мода сповільнилася, а популярність на прозорість інформації вимагає від повного розкриття інформації про виготовлення тканин. Виробники активно придумують, як робити екологічні матеріали з перероблених продуктів. Відомі взуттєві бренди випускають екологічну продукцію з мінімальним екологічним слідом, а також вкладаються в заощадження води в процесі виробництва.
Виробництво поступово зациклюється
Зациклюється-в хорошому сенсі цього слова. Оскільки 90% виробленого одягу потрапляє на смітник протягом півроку після випуску, зараз повним ходом розробляються рішення про замкнутий цикл без втрати ресурсів у всьому виробничому ланцюзі. Крім цього виробники працюють над тим, щоб підтримувати за допомогою дизайну вже куплений одяг, замість того, щоб випускати нову.
Тренд на екологічність
Экохайп поширюється швидко. Згідно з опитуваннями, більше 70% мілленіалів готові платити дорожче, аби отримати більш стійкі продукти. Крім цього вони готові купувати менше одягу, щоб не шкодити природі. І це відмінні показники, оскільки від попиту залежить і пропозиція. Але не варто забувати, що для кардинальних Коригувань виробництва потрібен час. Зараз багато компаній заявляють, що протягом найближчих десяти років планують перейти на повну переробку всього пластику. До того ж знижувати виробництво вони не будуть.
Відзначимо, що з кожним роком зростає кількість блогерів і медіа особистостей, які більше говорять і пишуть про екологію. Але поки багато хто говорить лише про відмову від пакетів і пластика, але це вже перший крок. Головна проблема-недостатнє висвітлення теми. На жаль, багато людей не розуміють, в якій катастрофічній ситуації зараз знаходиться наша планета. Однак спільними зусиллями активістів можна буде створити тиск на організації, які виступають за видобуток природних ресурсів.
Міста стають зеленішими
На сьогоднішній день виробництво електричної енергії займає близько 25% парникових газів. При цьому важливо не дозволяти середній температурі на Землі вирости більш, ніж на два градуси в порівнянні з доіндустріальним минулим. Для цього уряд в країнах повинен запобігти викиду парникових газів,особливо вуглекислого. Він з’являється в процесі видобутку вугілля і виробництва газу, нафти.